skryt

Barcelona har varit deppigt och så också min vardag. Medan himlen har varit ovanligt grå och regntyngd har jag suttit på diverse fik/bibliotek/i grupprum och fått ont i hela axelpartiet efter att ha levt framför datorn. Jag har pluggat extremt mycket sista tiden och känt ungefär såhär:
 
 
Jag idag på biblioteket när jag var mitt uppe i en hemtenta i översättning där jag ska översätta ett utdrag ur Egenmäktigt förfarande. Ä.L.S.K.A.R själva översättandet, jätteroligt, men att sedan kommentera varenda liten ändring var ingen höjdare.
 
 
Vad jag ville komma fram till är att jag nu anser mig så gott som färdig med kursen. Jag har skrivit sista salstentan, läst ut sista romanen, blivit klar med hemtentan och är i princip färdig med min helvetesuppsats. Jag gick in på mercadona på vägen hem och köpte min favoritglass, la mig i sängen och lyssnade på min favoritpodcast. Allt detta de senaste dagarna. Sådan frihet att sista tiden kunna ägna sig åt utflykter och strandhäng. Nu ska vi testa en bra vegetarisk restaurang och fira detta!!!!!! Ska försöka förtränga att jag och Barcelona håller på att göra slut. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0