vad jag haft för mig genom andras mobilkameror

Eftersom jag är ca 0 % intresserad av att fotografera, inte äger någon kamera och har en ny mobil med minst lika dålig sådan som min tidigare blir det lätt bildbrist. Mina fanz (dvs mamma) har efterfrågat mer bloggande så jag tänkte visa ett lass bilder från vänner (kollektivet...) som visar vad jag hittat på den senaste tiden! 
 
 
Låt mig presentera de som tillsammans med mig går under namnet kollektivet. Det är alltså de här personerna som får stå ut med mina hungerpanikutbrott, se mig i mina fulaste morgonfrisyrer, trösta mig när jag gråter och tillbringa ett väldigt stort antal av dygnets timmar ihop med mig. De är världens bästa. Här är vi på väg ut på en helt vanlig mathandling som behövde skojas till lite för att orkas med.
 
En utflykt till el búnker, en...just det...bunker som ligger en lång klättring upp i en park utanför centrum och har en makalös utsikt över staden. 
 


Mycket vanligt scenario: kollektivet hänger runt middagsbordet. Här ser ni oss hugga in på vår vanligaste favoriträtt, kokosmjölkswokgryta ♥ ♥ ♥ Kan varieras lite hur som helst och verkar hittills omöjlig att tröttna på.
 
Nej-men-är-det-Anna-på-en-bräda?? Japp. Kanske inte behöver nämna att mina klumpiga sidor är mindre fördelaktiga när det kommer till detta nya intresse. Det här är Arc de Triomf, av oss kallad *arcen* och ett prima pennyboardhäng. Nästa gång vi var där vurpade jag ungefär där jag står på bilden och blev utskrattad men det är bara att resa sig och kicka iväg igen.
 
 
Slutligen har vi en underbar februaridag som tillbringades nästan helt i favoritparken med fina klassisar. Här syns min kärlek till mat rätt bra *tittar förälskat ner i pastasalladen* 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0