en vecka

Jag tänkte att jag kunde redogöra för hur en hel vecka kan se ut här. De flesta är lite konstiga, för vi har inte skola varje dag och börjar oftast runt två. Såhär såg den gångna veckan ut iallafall:
 
Måndag:
Skola, plugg, mötte upp en kompis på besök och gick runt på lite barer i gotiska kvarteren.
 
Tisdag:
Lunch i trädgården, några vänner kom över på middag, vi gick på Crappy Tuesdays på Apolo vilket jag velat göra sedan september!! Kul!! Denna fantastiska middag: obs lägg märke på storleken på guacamoleskålen.

 
Onsdag:
Klassen spelade volleyboll/picknickade på stranden. Jag hade bara ben (!)
 
Torsdag: 
Gick i skolan länge, mådde inte så bra. Dock bra middag, tips: koka ris, ha på risvinäger, blanda i skål ihop med avokado, sojabönor, alger/sjögräs, hyvlad gurka och purjolök. Ha på god soja med mycket wasabi. Klart!

Fredag:
Tog bort mitt bandage!! Sedan var jag hemma från skolan, såg på film och pysslade inför lördagen. Gjorde bland annat denna fina vimpel och rimmade på presenter.

*
Lördag:
En i mitt kollektiv fyllde nämligen 21 så vi pyntade allt rosa, la fram rosa paket och sjöng. Lunch och middag ute, loppisrunda och så en mycket trevlig hemmafest!!! 
 
 
Söndag:
Resten var lite döda efter sin utekväll men jag själv som bara druckit kaffe och läsk dagen innan tvingade ut dem på långpromenad och sushilunch. I favoritparken stötte vi på klasskompisar också så hängde lite med dem. Knäppt hur jag kan hata så mycket på Uppsala och hur litet det är när jag springer på hälften av de jag känner på minsta lilla utflykt här nere.,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0