mer berlin

 
Den här dagen for min familj hem från Berlin och jag flyttade in på hostel. 
 
 
Först gick jag dock på stadens naturhistoriska museum, jag älskar nämligen sådana.
 
 
Så fint var det.
 
 
Här tar jag en kvällspromenad längst east side gallery innan jag dricker öl på hostelrum, umgås med min favvo Frida och hälsar på min kära vän Olivia som fick leda runt mig bland mysiga barer och dönerställen. Sedan flög jag hem och det är min bästa känsla att komma tillbaka och liksom knappt ens sakna BERLIN, den hjärtestaden. Har denna vecka skrivit en svinbra tenta, firat den rejält och idag läst och ätit stans godaste vegoburgare i en park. ~insert-klyshig-mening-om-att-livet-är-allt-bra-gött-ibland~
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0