cavaprovning och event

Nu är min vardag rätt okej för att uttrycka sig lite försiktigt. Jag kan parkhänga en hel dag utan strumpbyxor, vara på stranden, uteserveringshänga. Det är helt sjukt hur lycklig en kan bli av sol och doften av nyklippt gräs, även jag som nu sitter halvdöd och solsnurrig. Låt mig berätta lite om min eleganta vecka!
 
 
I fredags gick vi på fotoevent i Gràcia. Där fanns det gratis öl, världens mysigaste terrass, hippa människor, giveaways och livets godaste tårta. 
 
 
Vi blev förevigade med polaroidkamera
 
 
Sedan hoppar vi till dagens äventyr. Vi hade schemalagt besök hos en cavaproducent med en lärare, helt okej skoldag. Denna bild visar deras motsvarighet till åkbanden på grönan. 
 
 
 
Som om inte det varit nog fortsatte nöjesfälttemat med att vi fick åka ett litet tåg. Jag pep av lycka!!! Lågstadieutflyktskänslan var på topp. Givetvis ingick även rundtur i mörka tunnlar, provdoftning, provsmakning och information (skryt) om hur den bästa cavan ska göras. 
 
 
Sedan handlade vi i butiken, hade picknick i solen och satte oss på tåget hem.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0