septemberbad och takhäng

 Än så länge har jag knappt haft en ledig stund. Den här familjen är så himla söt och drar med mig på saker hela tiden.
 
 
I förrgår på kvällen skulle vi plötsligt ut och titta på en fontän med massa belysning och musik. 
 
 
Sedan åkte vi upp med hiss på en hög byggnad och tittade på utsikten!! Och här uppe någonstans drog de in mig på en rockbar där vi dansade till konstiga spanska hits blandat med grease och abba. Tillsammans med pensionärer som gör stela salsasnurrar och en """dj""" med en tröja med texten PLAYER i strasstenar. Mycket underligt som ni förstår.
 
 
Och igår åkte vi till stranden!!!!!!!! Eller vi var mest i vattnet egentligen, så himla fantastiskt med badväder i September. Det finns strand mer centralt också som vi åkte till men den här var jättefin. Fick lite carpe diem-feeling så hängde med ut på en sån här bananbåt (där man åker efter en båt som gör så att man svänger och guppar en massa) och njöt av fartvinden i håret.
 
 
 
Efteråt var det meningen att vi skulle gå på bio men när jag fick sms av svenskarna jag hamnade på samma flyg som på vägen ner om att de skulle träffas kändes det aningen mer lockande. Vi letade upp en fantastiskt fin takterass som mina nya vänner hört skulle vara väldigt trendy där vi slog oss ner och åt och så tills de stängde. Vi tänker att det ska bli ett av våra hängställen och att vi ska testa alla de "6 best rooftop bars in Barcelona" eller hur det var som de hade hittat. Ni ser ju hur fint!! 
 
 

Kommentarer
Postat av: Malin Aurora

Åh så härliga bilder!

2013-09-02 @ 19:13:39
URL: http://vildblommor.blogg.se/
Postat av: frida

ohh så fint. Ellen och jag kanske hälsar på tillsammans på höstlovet!!

Svar: JAAA kom hit, behöver systerhäng <3 <3 <3
anna

2013-09-02 @ 20:27:08
URL: http://stummaord.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0