razz och flyttlass

 
 
Igår var vi lite slitna men bestämde oss ändå för att gå till Razzmatazz, vår favoritklubb. Först strandhängde några och sedan mötte vi upp de andra och dansade till klockan sex. Tror jag ska skärpa mig lite nu, imorgon firar vi en månad i den här staden och det kanske är dags att börja använda springskorna och boka den där yogan samt att blanda ut klubbande med middagar och filmkvällar.
 
* * *
 
I förrgår vaknade jag med ångest för att gårdagen slutat med ett stort bråk med mina hyresvärdar. Jag smet ut, satte mig på ett fik och skrev till mina vänner att jag hade panik. Medan jag satt där gråtandes började han som jobbade där spela låtar av bandet på min tygpåse och mina klasskamrater tröstade och lovade sängplats och flytthjälp, så jag ryckte upp mig och flyttade ut redan samma eftermiddag. Jag rekommenderar inte att sova mellan två personer som snarkar OCH tycker om att gosa i sömnen trots att svetten redan rinner men det var ändå hundra gånger bättre än att stanna. Och idag flyttade jag och Tove in i en lägenhet i Grácia, världens mysigaste stadsdel. Vi har redan skrivit IKEA-inköpslistor och skapat en gemensam matbudget och nu firar vi med pepsi och choklad så jag tror att det ska bli jättebra!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: frida

åh vad bra att det är bättre!!!! saknar dig som fän

2013-09-30 @ 19:36:41
URL: http://stummaord.blogg.se
Postat av: klara

så glad att boendet löste sig!! du verkar ha det så fantastiskt man blir ju alldeles grön av avund

Svar: JA så jävla skönt bara och lycka till med din flytt!!! <3
anna

2013-10-01 @ 07:43:17
URL: http://kicken.blo.gg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0