det är tjugonde september och shortsväder

De få bloggar jag har tid att läsa skriver alla om kylan och spotify fylls av höstspellistor. Här havsbadar vi och måste fortfarande välja kläder efter vilka som är svalast. Efter skolan fyller vi våra matlådor till maxgränsen med billig salladsbuffé och stannar kvar i timmar för att plugga men det gör inte så mycket när skolans kaffe kostar 40 cent. Och jag är aldrig ensam tillräckligt länge för att ha tråkigt utan njuter av varje avverkat serieavsnitt. Mellan utskällningarna från hyresvärden och pluggdaterna går vi ut och ölar på lyxhotell och har givande diskussioner på sunkpubar. 
 
 
Och på vägen hem när en äcklig man tar mig på låret skriker vi alla spanska och engelska svordomar vi kommer på. I Uppsala har jag aldrig riktigt känt av det där med att det är jobbigt att gå hem på kvällarna men här förstår jag precis och ler i samförstånd mot alla tjejer jag passerar. Idag ska jag titta på en ny lägenhet! Tänk att dela boende med en kompis istället för en familj som försöker övertyga mig om att världen är en hemsk plats och att man ska stanna hemma jämt. *Håller tummarna*

Kommentarer
Postat av: frida

ahhh vi bokade en väska bara för det var ganska dyrt så tror inte vi får plats med så mkt :(( men får la se. ellen kan låna kläder av dig där? hehehe
ikväll ska ellen, olle, hanna och jag käka pizza. hoppas du får en lika trevlig partykväll <3<3<33

Svar: NEJ ni får strunta i lakan handduk kläder lite och låna för åtminstone skorna och ett par inlägg måste med!! åh ändå så gos!!!!! jag ska ut, indiekväll på gång
anna

2013-09-20 @ 16:19:58
URL: http://stummaord.blogg.se
Postat av: Becka [fotoblogg]

Åh, så vacker header du har. ♥

2013-09-20 @ 17:38:51
URL: http://photos-by-becka.fotoblogg.nu
Postat av: Becka [fotoblogg]

Åh, så vacker header du har. ♥

2013-09-20 @ 17:38:52
URL: http://photos-by-becka.fotoblogg.nu
Postat av: frida

haha, det fanns en pizza som hette anna men den verkade äcklo så ingen tog den. alans får 2/5 tror jag

Svar: gud vill bara äta äckelpizza med er det lät ju fantastiskt!! vad var det på den? obs genuint nyfiken
anna

2013-09-21 @ 12:49:26
URL: http://stummaord.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0