la semana pasada

Jag antar att ni kanske tröttnat på mina beskrivningar av *galna fredag- och lördagsnätter* och töntiga vimmelbilder så därför skriver jag knappt något här. Men igår såg vi på film och åt chips och jag somnade i Ludvigs bäddsoffa (precis som natten innan och så många nätter att jag funderat på att ta dit en sovtröja och sovmask) tillsammans med två till som sjöng vaggvisor och läste spanska dikter. Idag är följaktligen en mycket bra söndag för den innehåller ingen ångest men desto fler nutellavåfflor, havsbad och kvällspicknickar.
 
I veckan hade jag den vidrigaste tentan på kursen och efteråt måste man ju fira att man lagt den bakom sig så det gjorde vi:
 
 
Vi skulle först fira med något fancy restaurangbesök men det slutade med falafel i raval. Absolut värdaste, tips tips. Sedan gick vi dock och drack drinkar på världens. finaste. restaurang. 
 
 
Taket ♥ 
 
 
 
Sedan har Karro varit här!!! Min första träff mellan mitt Barcelona- och Uppsalaliv och det var jättekul såklart.
 
 
Och en sak till! Tillåt mig presentera min rumskamrat; Vi gör nästan allt ihop men väl hemma ligger vi mest i varsitt rum med dörren öppen emellan och ser på serier. Här ser ni oss på utflykt i Tarragona och nödlösningen "vi kör den stelaste posen vi kommer på". 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: frida

mys du är. SNART KOMMER VI!!!!

2013-10-21 @ 18:09:37
URL: http://stummaord.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0