sol

 
Jag vet inte om det är med skam eller stolthet jag ska berätta att jag dragit på mig min första skateskada. På väg ner mot en kompis i Barceloneta landade jag fel på foten och fick byta chips och sällskap mot högläge och provisoriska strumpbyxbandage. Grät några skvättar av ilska över att kanske behöva ställa in morgondagens resa men lyckades på morgonen få ett riktigt bandage och lite doktorsråd på en vårdcentral. Så jag kom iväg och överlevde på enbart spanska en hel helg (!!!!) Nu är jag hemma igen och äter frukost på balkongen och lunch på vår innergård, har hört att det snöar i Sverige och här är mitt största problem att få i mig nog med vatten. 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: freja

med stolthet! vill jättegärna lära mig att skejta men är så jäkla feg hehe.
fin blogg du har! :)

2014-03-23 @ 15:42:23
URL: http://bomullsdrommar.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0