bra saker just nu

♥ Det går att dricka sitt morgonkaffe på balkongen och sitta kvar och läsa hela förmiddagen för att det är så skönt i solen
 
♥ Trots att det är veckans kallaste och enda molninga dag är det fullt möjligt att en sen eftermiddag efter skolans slut slå sig ner på en picknickfilt och parkhänga i sin tunnaste jacka
 
♥ De senaste matdagarna av tacos/kikärtshamburgare/seitanwok med jordnötssås
 
♥ Att skriva "kom över på mat!!" till en kompis som sedan stannar kvar jättesent för att det var så roligt att prata om politik och spela besserwizzer
 
♥ När instagramflödet fylls av svenska solnedgångar och solen faktiskt inte ens är på väg ner än här borta
 
 
♥ Och jag har fortfarande inte kommit över detta fantastiska: när jag plötsligt längtar efter havet är det bara att promenera dit
 

Kommentarer
Postat av: Jennie

Så fin blogg du har.

2014-03-13 @ 17:25:09
URL: http://ineedyoutoneedmeback.devote.se
Postat av: natalie

listor måste ju vara det bästa som finns! brukar också skriva ner allt bra som händer och man blir alltid så glad av det för då ser man att livet inte är så dåligt som man tror :)

2014-03-16 @ 06:38:20
URL: http://kolikbarnet.webblogg.se
Postat av: frido

du får ju läsa vad som står!!! eller kolla på det lilla trollet till höger. mer avslöjar jag icke!

Svar: men gulligt nu är jag med!!! älskar fulspanskan
anna

2014-03-17 @ 18:31:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0