¡

 Håller min sista presentation (!!!!!!! svävade hem och slappnade av som en liten spaghetti i sängen efteråt, känner mig så fri) och betalar min näst sista hyra, tiden flyger ifrån mig. Det känns orimligt att lämna den här staden och jag försöker undvika att räkna dagar ungefär som när man är uppe för sent och räknar timmarna tills klockan ringer. 
 
 
Fortsätter pluggfika en massa, bland annat här på ett favoritcafé som heter cometa. Mat är mitt största intresse alltså, i helgen åt jag sex (!!!) rätter på asiatisk buffémiddag och igår hittade jag min nya favoritvegburgare. Om ni någonsin ska hit och är sugna på god mat vet ni vem ni ska fråga.

 
Idag regnar det mer än det regnat någonsin ungefär men andra dagar kan jag promenera ner till Ciutadellaparken och läsa. ~CaRpE diEm~ (Tack mamma för paketet med böcker!!!!) Har tagit mod till mig och försiktigt börjat skatea igen efter en lång tid med bandage och stödstrumpa. Det är ungefär så sportig jag orkar vara med min ständiga förkylning. Annars längtar jag mest så sjukt mycket efter att bada för första gången, det kanske sker redan i helgen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0